Σάββατο 25 Σεπτεμβρίου 2010

Quiz: Πόσο εμπιστεύεσαι τον φίλο σου;

Απάντησε στο quiz χωρίς φόβο και χωρίς πάθος και δες τα αποτελέσματα.


Quiz: Πόσο εμπιστεύεσαι τον φίλο σου;....


Ερώτηση 1: Όταν σου λέει ότι το βράδυ θα βγει με φίλους του, τι σκέφτεσαι;
1)Ότι το βράδυ θα βγει με φίλους του.
2)Ότι θα βγει ραντεβού με κάποια που γνώρισε την προηγούμενη φορά που «είχε βγει με φίλους του».
3)Ότι είναι λίγο ύποπτο που δεν μου λέει να βγω μαζί τους


Ερώτηση 2: Έχει κλειδώσει το κινητό του κι έχει βάλει κωδικό...
1)...τον οποίο θα του ζητήσω να μου δώσει – κι αν αρνηθεί, τότε θα καταλάβω ότι κάτι τρέχει.
2)...κι αυτό με προσβάλλει λίγο. Δηλαδή τι, νομίζει ότι διαβάζω τα μηνύματά του;
3)...πράγμα πολύ έξυπνο, ειδικά αν χάνεις το τηλέφωνό σου συχνά και καταλήγει στα χέρια αγνώστων!


Ερώτηση 3: Είναι έξω για καφέ με μια πρώην του, που έχει πάρει προαγωγή σε καλή του φίλη. Πώς το βλέπεις;
1)Θα του ζητήσω να πάω κι εγώ την επόμενη φορά, για να τη γνωρίσω και να νιώθω πιο άνετα για τη φιλία τους.
2)Θα αποφύγω να τον πάρω τηλέφωνο όσο είναι μαζί της, για να είμαι διακριτική.
3)Θα αρχίσω να βγαίνω κι εγώ με τους πρώην μου, μέχρι να μου υποσχεθεί ότι θα σταματήσει να τη βλέπει


Ερώτηση 4: Τον τελευταίο καιρό όλο κάτι σοβαρό προκύπτει και αναγκάζεται να μένει σπίτι. Πώς το αντιμετωπίζεις;
1)Ελπίζω αυτό να μην έχει σχέση με την καινούρια, «πολύ συμπαθητική» συμμαθήτρια στο φροντιστήριο
2)Βρίσκω αφορμές για να τον παίρνω ανά τακτά χρονικά διαστήματα στο νούμερο του σπιτιού, για να είμαι σίγουρη πως είναι όντως εκεί.
3)Πηγαινω απο εκεί,κάνοντας του έκπληξη,

Ερώτηση 5: Μια μέρα σού φέρνει λουλούδια χωρίς συγκεκριμένη αφορμή. Γιατί το έκανε;
1)Γιατί είναι τέλειος, να γιατί.
2)Για να πω την αλήθεια, δεν είμαι σίγουρη αν πρέπει να χαρώ ή να ανησυχήσω.
3)Εντάξει, όλοι ξέρουμε πως αυτό σημαίνει ότι αισθάνεται τύψεις για κάτι


Ερώτηση 6: Όταν γκρινιάζεις ότι έχεις παχύνει, σου απαντάει ότι λες βλακείες κι ότι είσαι μια χαρά. Τι σκέφτεσαι;
1)Ότι μου λέει ψέματα, για να μη με στενοχωρήσει.
2)Ότι ούτε καν παρατηρεί το σώμα μου πια, του είμαι τελείως αδιάφορη.
3)Ότι είναι πολύ ερωτευμένος μαζί μου και με βλέπει πάντα όμορφη

Ερώτηση 7: Όταν συζητάτε το ενδεχόμενο να πάτε διακοπές μαζί, εκείνος λέει ότι είναι ακόμα νωρίς. Εσύ;
1)Τον καταλαβαίνω και δεν νομίζω ότι το λέει με κακή πρόθεση, αλλά αν η σχέση μας ήταν πραγματικά σημαντική γιʼ αυτόν, δεν θα σκεφτόταν έτσι.
2)Είναι φανερό ότι δεν σκοπεύει να μείνει μαζί μου για πολύ καιρό ακόμα.
3)Δεν του αρέσουν οι διακοπές!


Ερώτηση 8: Έχει εξαφανιστεί περισσότερο από μία μέρα. Τι κάνεις;
1)Ανησυχώ ότι του έχει συμβεί κάτι κακό.
2)Αρχίζω να πιστεύω ότι είναι θυμωμένος μαζί μου.
3)Είμαι σίγουρη ότι τα έχει με άλλη.


Ερώτηση 9: Όσο περνάει ο καιρός, βρίσκεστε όλο και λιγότερο. Σε αγχώνει αυτό;
1)Ναι, και αρχίζω να αναρωτιέμαι αν εξακολουθώ να του αρέσω.
2)Τον ρωτάω φρικαρισμένη αν τα έχει με κάποια άλλη.
3)Όχι, συμβαίνει αυτό στα ζευγάρια μετά από κάποιο καιρό.

Ερώτηση 10: Πόσες φορές έχεις ψάξει το κινητό ή τα e-mail του; Την αλήθεια!
1)Αρκετές, αλλά δεν έχω κακή πρόθεση, το κάνω μόνο για να προστατέψω τον εαυτό μου.
2)Έχω μπει στον πειρασμό, αλλά δεν το έχω κάνει, γιατί φοβάμαι τι θα βρω.
3)Δεν θα έκανα ποτέ κάτι τέτοιο, ακόμη κι αν πίστευα ότι κάτι μου κρύβει.


Αποτέλεσματα


Περισσότερα 1: Κοπελιά, άνετα σε ονομάζω αστυνόμο Μπέκα! Στα σενάρια είσαι πρώτη, τύφλα να έχει ο Φωσκολος! Την Μανταρινάκη, τι την έχεις? Είσαι μαύρος πουρές, ταπεινό μυρμhγκάκι. Νομίζεις οτι δεν μετράς. Δεν αφήνεις τα quiz να αρχίσεις την ψυχανάλυση, λέω εγώ.Σταμάτα να ψάχνεις,γιατί όποιος ψάχνει βρίσκει!Helloooo,προσωπικά δεδομένα!Να σου πώ και κάτι άλλο? Σε βλέπει οταν κρύβεσαι πίσω απο τον θάμνο, απέναντι απο το σπίτι του!Μην κάνεις σκοτεινές σκέψεις.Δεν εμπιστεύεσαι τον άλλον και έτσι δεν θα σε εμπιστευτεί και αυτός!

Περισσότερα 2: Κοπελιά Νο2 είσαι μεγάλο νούμερο!Σταμάτα να τσεκάρεις, να παρακολουθείς, να βάζεις παγίδες στο διαβα του, να τα έχεις καλά με την ''μητέρα'' για να μαθαίνεις τις κινήσεις του, να πηγαίνεις έξω απο το σχολείο για να δείς με ποια θα φύγει. Γινεσαι ρόμπα. Καμία εμπιστοσύνη δηλαδή? Πίστεψε στον εαυτό σου,το αξίζεις!Ειναι μαζί σου και εσένα θέλει.Μην χαλάς τις στιγμές σας για σενάρια επιστημονικής φαντασίας.

Περισσότερα 3: Kοπελιά Νο3 είσαι η ευρωπαία της υπόθεσης. Είσαι λογική και ψύχραιμη. Πιστεύεις οτι μπορείς να έχεις και σχέση και προσωπική ζωή. Δεν ψαχουλεύεις και την ζήλια την θεωρείς κατώτερο συναίσθημα!Εύγε girl θα πάς μπροστά!Είσαι διακριτική και δεν κάνεις κατινιές!Αυτό δεν σημαίνει οτι είσαι αδιάφορη αλλα ΚΥΡΙΑ! Έχεις και εσυ κάποιες φοβίες,τρέμεις την απιστία και αηδιάζεις με το ψέμα! Αλλά να ξέρεις οτι δεν κρατάς κανέναν και τίποτα με το ζόρι!!!

Σε φιλώ τσου μούτρους η φιλενάδα Κατίνα και ραντεβού με το επόμενο quiz...

by S.

Δεν υπάρχουν σχόλια: