Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

ΠΕΤΑΕΙ Ο LOEB ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ

Η ολονύκτια βροχή σταμάτησε, και η περιοχή της Αλσατίας, όπου διεξάγεται ο ενδέκατος γύρος του παγκόσμιου πρωταθλήματος ράλι του 2010 με τις πιο διασκεδαστικές και γεμάτες δράση ασφάλτινες διαδρομές, άρχισε να στεγνώνει.....

Ο Σεμπάστιαν Λεμπ οδήγησε από την εκκίνηση, όντας πιο γρήγορος κατά 3,9 δευτερόλεπτο στην πρώτη ειδική από τον ομόσταβλό του Οζιέ. Φτάνοντας την έναρξη της δεύτερης ειδικής όμως ένιωσε νοσταλγία. «Αυτή είναι η πρώτη διαδρομή που οδήγησα ποτέ σε ράλι», είπε. «Εδώ έκανα το ντεμπούτο μου». Ο δρόμος της ειδικής «Firstplan» έχει αλλάξει ελάχιστα κατά τα τελευταία 13 χρόνια, αλλά ο ρυθμός του Γάλλου σε αυτά τα 16,58 χιλιόμετρα ήταν σαφώς ταχύτερος από αυτόν που είχε όταν οδηγούσε το Peugeot 106 τόσα χρόνια πριν.
«Ο δρόμος ήταν ολισθηρός και έπρεπε να συγκεντρωθώ» είπε Ο Λεμπ μετά τους δύο ακόμα ταχύτερους χρόνους του, στην SS3 και SS4, φτάνοντας στο κινητό γκαράζ στο Mulhouse με 14,7 δευτερόλεπτα προβάδισμα.

Ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα έκανε τον ταχύτερο χρόνο στην πέμπτη ειδική και σταμάτησε το σερί του Λεμπ, μειώνοντας έτσι την απόσταση που είχε με τον Ντάνι Σόρντο που βρισκόταν στην τέταρτη θέση εκείνη τη στιγμή.
Μετά την επίθεση του Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα στην SS5, ο Ντάνι Σόρντο πάτησε το πόδι του στο γκάζι στις δύο ειδικές που ακολούθησαν, διευρύνοντας το χάσμα με τον Φιλανδό που τον κυνηγούσε, και ανέβηκε από την τέταρτη στη δεύτερη θέση, κερδίζοντας στην έβδομη διαδρομή.
Ο Λάτβαλα με τη σειρά του απάντησε, κάνοντας ταχύτερο χρόνο στην επόμενη 8η ειδική, αφήνοντας πίσω του τα τρία εργοστασιακά Citroen, του Λεμπ, του Σόρντο και του Οζιέ, κερδίζοντας μια θέση στη γενική κατάταξη από τον Σόλμπεργκ.


πηγή: gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: