Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2010

Δωρεάν βιβλία και υπηρεσίες από τα Starbucks


Η αλυσίδα καφέ προσφέρει στους πελάτες της δωρεάν ψηφιακά βιβλία, ταινίες και άλλες αποκλειστικές υπηρεσίες, όπως δωρεάν πρόσβαση σε ορισμένες συνδρομητικές ιστοσελίδες, όπως η Wall Street Journal. Με τις υπηρεσίες αυτές τα Starbucks ελπίζουν ότι θα πείσουν τους πελάτες να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα σε αφεψήματα και σε υλικό που θα αγοράζουν μέσω της ιστοσελίδες. Μάλιστα, οι υπηρεσίες θα προσφέρονται σε όλες τις χώρες που υπάρχουν καταστήματα της εταιρείας.

Οι πελάτες θα μπορούν να δουν το δίκτυο μόλις συνδεθούν στο Ίντερνετ των Starbucks με τα κινητά τους τηλέφωνα, τους υπολογιστές τους ή τα tablet τους. Μέσω της ιστοσελίδας θα μπορούν να περιηγηθούν σε διάφορες ενότητες όπως διασκέδαση, ευ ζην, οικονομία, καριέρα και «η γειτονιά μου», όπου θα μπορούν να βρουν νέα της κοινότητάς τους, κριτική εστιατορίων, κα.

Τα Starbucks συμφώνησαν επίσης συνεργασίες με τα iTunes της Apple, τους New York Times, την USA Today, το Patch και το Zagat. Οι προσφορές περιλαμβάνουν αντίτυπα βιβλίων, πριν αυτά κυκλοφορήσουν, σε συνεργασία με εκδοτικούς οίκους όπως την Penguin Group και μέσω του iTunes.

Δωρεάν βιβλία, ταινίες, μουσική και εφημερίδες

Το μεγαλύτερο μέρος του ελεύθερου περιεχομένου - από ταινίες, βιβλία και ειδήσεις - θα είναι προσβάσιμο στα καταστήματα Starbucks. Το περιεχόμενο έχει σχεδιαστεί έτσι, ώστε ο χρήστης να καταναλώνει ελάχιστο χρόνο για κάθε υπηρεσία, περίπου πέντε έως είκοσι λεπτά. Με αυτό τον τρόπο, οι πελάτες είτε θα θελήσουν να αγοράσουν το περιεχόμενο, ώστε να μπορέσουν να το χρησιμοποιήσουν και εκτός του καταστήματος, είτε θα επιστρέψουν και πάλι σε ένα καφέ Starbucks. Οι σελίδες θα είναι έτσι σχεδιασμένες, ώστε ο πελάτης θα μπορεί να θυμηθεί που έχει αφήσει το βιβλίο ή την ταινία και να συνεχίσει κανονικά.

Όταν οι πελάτες θα αγοράσουν μία υπηρεσία, όπως τη συνδρομή για μία εφημερίδα ή ένα ψηφιακό βιβλίο, τα Starbuck θα λαμβάνει ποσοστό επί των πωλήσεων. Ωστόσο, η εταιρεία δεν έχει διευκρινίσει ποιο θα είναι το ποσοστό της. Η ιστοσελίδα των Starbucks σχεδιάστηκε έτσι ώστε να παρέχονται υπηρεσίες και προϊόντα στους πελάτες, που δεν θα βρουν αλλού, και να τους κάνει να επιστρέψουν σε ένα κατάστημα της αλυσίδας.

www.kathimerini.gr με πληροφορίες από AP

Δεν υπάρχουν σχόλια: