Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2010

Τελικά ο Νίνο είναι πολύ κακό παιδί;

Με το χαρακτηριστικό του χιούμορ ο Νίνο σε συνέντευξη που παραχώρησε σε γνωστό περιοδικό μίλησε για τις… περίεργες συνήθειες του, ενώ δεν παρέλειψε να τονίσει πως είναι τελειομανής.
Δουλεύει περίπου 20 ώρες την ημέρα, όταν δεν νιώθει καλά επισκέπτεται το μοναστήρι του Σταυρού στη Ρόδο. Του αρέσουν οι αλλαγές και όταν νιώθει να τον πνίγουν οι τοίχοι μετακομίζει.

Όσο για τα προσωπικά του, κουβέντα δεν θέλει! Του αρέσει να ακολουθεί το ρεύμα της εποχής και δουλεύει σκληρά.

«Αν περάσει η μπογιά μου, θα ζητήσω να με βάψουν για να είμαι και πάλι φρέσκος. Είναι στο χέρι του καλλιτέχνη να τον θυμούνται. Πρέπει να είναι αρρώστια σου ο κόσμος, να πεθαίνεις για την αγάπη του».

Ο Νίνο δεν δίστασε να αναφερθεί και στην πτώση που είχε για ένα διάστημα η καριέρα του: «Υπήρχε ένα διάστημα που είχα αρχίσει να κατεβαίνω. Είχα πάρει μια κατηφόρα, όλα γύρω μου ήταν μαύρα, με αφορμή τα ψέματα που μου είπε κάποιος για κάτι πολύ δικό μου. Ήθελα να κάνω μια ριζική αλλαγή για να διώξω την κακή ενέργεια από πάνω μου. Κι άλλαξα τα πάντα».


Πηγή: Nitro

Δεν υπάρχουν σχόλια: