Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2010

Ο dr Z@ncon απαντά......


dr z@ncon,

Παίρνω το θάρρος να σου γράψω εδω ανώνυμα γιατι δεν θέλω να στείλω απο το mail μου καταλαβαίνεις..Ντρέπομαι!!
Είμαι 16 χρονών και μένω σε μια επαρχιακή πόλη.
Εδω,όλοι ασχολούνται με όλους!Τι φοράς,σε ποιόν μιλάς,ποιον γκόμενο έχεις κτλ..
Ο φίλος μου είναι 22 χρονών φαντάρος (το που δεν έχει σημασία,είναι όμως πολύ μακριά απο μένα). Το πρόβλημα είναι οτι δεν μπορεί να έρχεται να με βλέπει συχνά και εμένα δεν μ'αφήνουν οι γονείς μου να πάω τόσο μακριά μόνη.
Εχω σκεφτεί να πάω κρυφά αλλα...μωρέ, φοβάμαι!
Αυτο είναι το 1 πρόβλημα και το άλλο είναι οτι να...ξέρεις...ε..καταλαβαίνεις..θέλει να...you know..Τι να κάνω? Ολες μου οι φίλες το έχουν κάνει και αισθάνομαι ψιλομ...απο την άλλη ο φίλος μου θέλει να περιμένει μέχρι να είμαι εγω οκ! αλλα μήπως επειδή είναι φαντάρος βρεί άλλη??
Τι να κάνω dr?
Δεν μπορώ να το συζητήσω με κανέναν ουτε καν με τις φίλες μου!
PLS HELP!!

-M.16 ετών-

Αγαπητή Μ,

Ήταν,είναι και θα είναι «πρόβλημα»στις μικρές κοινωνίες οι σχολιασμοί και τα κουτσομπολιά λίγο πολύ όλοι τα έχουμε ζήσει.Βέβαια..... άλλο να έχεις μεγαλώσει εκεί και άλλο να πηγαίνεις για κανένα μήνα.Τα αφήνουμε αυτά και περνάμε στο θέμα μας.Πάντα ένας άντρας όταν είναι φαντάρος θέλει μια ειδική και ξεχωριστή μεταχείριση από μέρους σου.Δεν είναι καλά στο στρατό πίστεψεμε(όχι για όλους βέβαια)οπότε πρέπει να έχεις μεγάλη υπομονή,όχι μόνο για την αναμονή του πότε θα τον δείς αλλά και στην καθημερινή σας επικοινωνία.Όσο αφορά το να πας σκαστή να τον δεις που είναι και μακριά γνώμη μου είναι να μην κάνεις ταρζανιές και δημιουργήσεις προβλήματα με την οικογενειά σου(καλύτερα ένα μήνα παραπάνω παρά για πάντα μετά στα κρυφά).
Το γυναικείο φύλο πάντα είχε(το’κανε αυτή θα το κάνω κ γω ή θέλει να το κάνει αυτή θα το κάνω εγώ πρώτη)σε σχέση με το αντρικό(που δεν είναι τόσο έντονο),οπότε τέτοιες χαζομάρες δεν θέλω να ακούω.Το ερωτικό κομμάτι στην ζωή ενός ανθρώπου είναι ένα από τα πιο σημαντικά.Αν έχεις μια ισοροπημένη ερωτική ζωή, θα το δείς και όσο μεγαλώνεις,θα είσαι πιο ολοκληρωμένος πιο σταθερός και ακομπλεξάριστος χαρακτήρας.Το ότι το αγόρι σου είναι φαντάρος δεν σημαίνει απολύτως τπτ.Πρέπει να είσαι ΕΣΥ έτοιμη να δώσεις το πράσινο φώς για την πρώτη σου φορά,γιατί το πώς,πότε,πού,με ποίο τρόπο σηματοδοτεί την αρχή της ερωτικής ζωής γιαυτό πρέπει να γίνει σωστά,γλυκά και ανώδυνα.
Για οποιαδήποτε απορία μην ντραπείς στείλε μας.

By….. dr z@ncon

Δεν υπάρχουν σχόλια: